Slavnostní otevření Prezidentské

01.12.2012 11:00

Dne 1.12.2012 se v 11 hodin měla slavnostně otevřít po rekonstrukci Prezidentská chata na Bedřichově. Kdo by si tuto akci nechal ujít žejo? No jak to začalo znáte, že slovo dalo slovo a bylo, tak tím Vás už zatěžovat nebudu. A tak v sobotu po desáté hodině ranní si jedu vyzvednout pořádný fotoaparát na záchranku, jelikož Míra musel zachraňovat lidské životy, ikdyž mu asi bylo hůř než některým pacientům. Cesta na Bedřichov byla relativně dobře sjízdná, což jsem se docela divil. Při příjezdu k Prezidentské mi bylo divé, že nepotkávám žádné davy lidi, kteří jsou zvědavý na slavnostní otevření. Když jsem přijel k Prezidentské, tak tam stálo jen nepatrně aut a venku pobíhali asi tří lidé. Tak jsem si říkal, že asi hlavní dění bude uvnitř. I tam přišlo zklamání, sedělo tam pár lidiček popíjejíc teplý čajík a to bylo vše. Tak jsem alespoň párkrák cvaknul zasněženou Prezidentskou z venku a jeli jsme domu. Cestou domů vznikalo několik fotografií zasněžené krajiny po Bedřichově, kterou by asi ani Lada lépe nenamaloval. Místy to bylo jako z pohádky, a tak jsem se tato místa snažil zachytit do fotoaparátu. No snad se mi to povedlo. A jestli se mi to povedlo nebo ne to už posuďte sami. Tak se pohodlně posaďte a zkuzte si to vychutnat tak, jako já při focení.

FOTO:

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.